بوتیک هتل شاه ابوالقاسم

این هتل در اصل خانه ملک زاده بوده که اخیرا بازسازی و به مرکز اقامتی 4 ستاره تبدیل شده. نکته قابل توجه، معرفی آن به عنوان بوتیک هتل است.  برای خیلی ها جای سوال است که بوتیک هتل چیست و چه فرقی با هتل دارد؟

بوتیک هتل در اصل مکانی است که معماری زیبا، شیک و همزمان امکانات هتل چهار یا پنج ستاره را دارد و اصلی‌ترین تفاوت آن با هتل در تعداد اتاق‌ها، اندازه هتل و سبک معماری داخلی آن است و برخلاف مسافرخانه‌ها که بیشتر نمادی از محیط روستایی را معرفی می کند. هدف از راه اندازی بوتیک‌ هتل ها، ایجاد محیطی خودمانی، اختصاصی، شهری و مدرن است. بوتیک‌ هتل‌ها معمولا در محله‌های پر رفت و آمدِ شهری یا گاهی در ساختمان‌های قدیمی تازه بازسازی شده تجهیز و راه اندازی می‌شود.

 بوتیک هتل شاه ابوالقاسم به علت خاص بودن از نظر معماری و موقعیتی خیلی زود مورد توجه خاص و عام قرار گرفت و به شهرت رسید.  این هتل دارای شانزده اتاق در دو طبقه می باشد. در تزئین اتاق ها سعی شده تا حس و حال خانه های سنتی حفظ شود اما در عین حال تماما مبله بوده و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام داخل هر اتاق قرار دارد. از اتاق پنج دری یا همان تالار آینه نباید غافل شد. آینه کاری و گچ کاری های چشم نوازش و پنجره های چوبی مشبک با شیشه های رنگی جذابیت آنرا مثال زدنی کرده است.

از ویژگی های مهم این هتل قرار گرفتن آن در بافت قدیم  محله فهادان است. فاصله کمی تا زندان اسکندر و بقعه دوازده امام داشته و کمتر از ده دقیقه پیاده روی تا مسجد جامع  دارد. حتما این مسیر را پیاده و بدون ماشین طی کنید. گذشتن از کوچه پس کوچه های کاهگلی،تماشای خانه های سنتی با بادگیرهای بلند،گذر از ساباط و کوچه های آشتی کنان قطعا خالی از لطف نیست. پشت بام آن به عنوان یکی از بلندترین نقاط در بافت قدیم این امکان را به شما  میدهد تا منظره شهر و محله های قدیمی را مشاهده کنید. البته تماشای غروب خورشید را از یاد نبرید. فرصتی خواهید داشت برای تجربه یک حس خوب.

 در ضمن هتل دارای کافی شاپ بوده و انواع نوشیدنی سرد و گرم ارئه می دهد. از طرفی غذاهای متنوع ایرانی و محلی در  رستوران  سنتی آن سرو می شود.

موقعیت:

هتل بوتیک هتل شاه ابوالقاسم در فاصله کمی از زندان اسکندر ،بقعه دوازده امام ،خانه لاریها و هتل موزه فهادان ( خانه تهرانیها) قرار دارد. با چند دقیقه قدم زدن می توان پس از عبور از کوچه های قدیمی به مسجد جامع رسید.

امکانات:

سرویس کامل،یخچال، مینی بار، ال سی دی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدرن، اینترنت بی سیم، پزشک کشیک در هتل، پوشش کامل بیمه برای گردشگران،صندوق امانات، امکان رزرو بلبیط هواپیما و قطار، ارائه خدمات سوارکاری با اسب، برگزاری تورهای یزدگردی،کویر نوردی،آفرود نوردی ، تور یکروزه میبد- چک چک و خرانق، بازدید از حیات وحش منطقه با کمک راهنمای محلی.
 

 

 

 


 


تماس با ما

موقعیت مکانی:

 بوتیک هتل شاه ابوالقاسم ( خانه ملک زاده) در قلب بافت تاریخی محله فهادان، نزدیک بنای تاریخی زندان اسکندر ، بقعه  دوازده امام ،  مسجد چهل محراب و روبروی خانه هنر قرار گرفته  و  گردشگران می توانند با چند دقیقه قدم زدن  و گذر از کوچه پس کوچه های آشتی کنان از زیباترین بناهای تاریخی شهر یزد دیدن کنند.   آدرس: یزد، خیابان سید گل سرخ، کوچه شاه ابوالقاسم، روبروی خانه هنر.  


شماره تماس:

شماره تماس هتل: 7-03536200435

شماره تماس رزرواسیون: 03536303030

تلفکس: 03536216542

مشاهده آدرس بر روی نقشه